benguuusk yok eğer çatlak için olursa bilemem ama ağrı için gerek yok bence benimde ağrıyordu bundan bı kaç hafta önce bende 21 haftalığım sanırım 4 aydan sonra süt üretime başlıyor buda benim 3cu gebeliğim ayıptır söylemesi biraz tecrübeliyim 🙈 o yüzden çok elleme hatta hiç elleme ev içinde de sütyen takabiliyorsan tak ben bazen takmıyorum da ondan dedim