Bnde aynıyım kontrollerde tansiyon 14/9 çıkıyor dr a diyorum burda stres yapıyorum o da tansiyon önemli dedi kan tahlili idrar istedi hepsi gayet iyi çıktı tansiyon aleti de aldım evde bi sıkıntı yok doğumuma 10 gün kaldı sezeryan istedim napıcam bilmiyorum sakinleştirici vuruyoruz dedi ama çoğu kişi burda çocuk çıktıktan sonra dikiş zamanı yapıldığını söyledi yarın ayrıntılı öğreneceğim