papatyannaa joie serina 2in1 almıştım kızımda kolikti ilk aylar hiç bi işe yaramadı slalayarak uyuypr diye aldım ama uyumadı onda sonrasında 4-5 aylık gibi salıncak pozisyonunda kullandık o baya hayat kurtarıcım oldu mesela koyuyordum büyük oğlumla ilgileniyordum eya yemek falan yapıyordum güzel oyalanıyordu