aysunasik Kızlar merhaba. Bu 2. ve istediğim gebeliğim, ancak çok sinirliyim. O kadar stresliyim ki sürekli kuruntu halindeyim. Terapiye başladım ama daha bir kere gittim. Nasıl kurtulurum bu ruh halimden?