İki kez mi ne taktırmıştım bulantılardan ötürü, zaten gebelik takibimin yapıldığı hastanede kadın doğum doktorları verdiği için ona göre veriliyor içeriği iyi gelmişti o serumlardan sonra prilam yazdırdım doktoruma bulantılar dayanılmaz raddeye geldiği için