Busrakalcik Canım ilk hamileliğimde, hamileyim dediğim anda 2 3 kilo almıştım. Ama sebebi regl olmamak, ödem, ya da ideal vücut ölçüsünün altında olmak gibi çeşitli sebepler olabiliyor. Kimi 30. Haftadan sonra çok alırken, kimi ilk haftalar da çok alıyor sonra sabitleniyor. O yüzden sen canını hiç sıkma. Çünkü ben kendimi çok sıkmıştım . Sonra çok pişman oldum. Boş yere stres yüklüyoruz vücudumuza. Sanki başka dertlerimiz yokmuşçasına.