Ece__ hemsreanne Nil de çok güzel Aden ismi de ama Aden Nil söylerken zor bence. Aden n ile bittiği,Nil de n ile başladığı için olabilir. O yüzden Aden Liya’dan yana oy kullandım:) Bu arada kızımın adı Aden Ada:)
hemsreanne Ece__ bende aslında ada ismini çok beğeniyorum Laren ve aden arasında kalmıştım Laren koysaydım yanına ada ekleyecektim :)