zamaneannesi80 ben 1.57 boyunda tüpbebekle gebe kalan bir kadın olarak yazıyorum 😂74 le hamile kaldım şuan 35 haftalık olduk 90 kiloyum doktor bana çok kilo almışsın fln dedi bende senin gibiyim kahvaltı çok severim çokda yerim şeker yüklemesi vs yaptırdım diyetisyen desteğine gerek duymadım çünkü uygulanamayacağımı biliyrdum şuan asla karnımı doyuramıyrm sürkli açım kendimi sürekli buzdolabını kurcalarken buluyrm kendimi eğer diyetisyene uyarım dediklerini yaparım diyorsan git ama şu haftalarda mümkün değil bence 😁