Arkadaşlar merhaba. Bugün doktor kontrolüm vardı. Son bir senede 1 düşük ve 2 kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay ovulasyon testi ile yumurtlama takibi yaptım ama yumurtlama göremedim. Bir ara T çizgisi koyulaştı ama C çizgisi kadar koyu olmadı ve silikleşti. Doktora gitmeden önce istenen bütün tahlillerimi yaptırıp gittim. Tahlillerde bir sıkıntımın olmadığını söyledi doktor. Vajinadan ultrason ile baktı ve rahmimin çok kalınlaştığını hatta yumurtlama görmediğini söylemesen gebelik olabilir diyebilirdim dedi(adetime 4 gün var). Yumurtalarımın azaldığını şimdilik bana söylemenin doğru olmadığını söyledi eşime ama ben içeride üstümü giyinirken duydum :( Eve geldiğimde hemen gebelik testi yaptım doktorun söyleminden dolayı ama malesef tek çizgi. 30 yaşındayım bir senedir bebek istiyoruz. Benim gibi yumurta rezervi az olup doğal yollarla hamile kalan ya da tavsiyede bulunabilecek olan var mı?