Merhaba kızlar,
Yarın sabah 8-9 arası hastaneye yatıyorum.. Bugün 41.haftamıza girdik,doktorum çatı muayenesini tekrarladı ve eline kemik geldiğini söyledi. Beklemeyi kabul etmedim daha fazla içeride durduğu her geçen gün kaka yapma ihtimalini bildiğim için ☹️ Suni sancı ile doğumu başlatmayı deneyeceğiz seyrelme var rahim ağzında dedi henüz açılma yok dua edin bol bol lütfen. Buna gerçek anlamda çok ihtiyacım var. Eğer açılmam olmazsa sezeryanla doğum yapacağız.. Her ne şekilde olursa olsun sanırım yarın kızıma kavuşuyorum.. ❣️