Sinmn Herkese merhaba ☺️ Zorlu geçen mutlu sona ulaşılan hikayemi paylaşmak istiyorum ☺️ Bu benim ikinci hamileliğimdi.. ilk 4 ayımı mide bulantılarıyla geçirdim.. 24 hafta civarındaysa su sızıntım başladı..😔 doktorum sürekli yatmamı istedi ve antibiyotik tedavisine başladı.. 8 ayı tamamladığımda su sızıntım durdu fakat öksürük başladı.. erken doğmasın diye uğraştığımız oğlum bu defa da gelmemeye niyetlendi.. 😂 39+3 gecesi nişanım geldi, sabaha kadar karnımda sızı vardı sabaha karşı da su sızıntım başladı.. hastahaneye gittiğimde doktorum yarışımı yaptı fakat açılma ve sancı yoktu.. normal doğum istediğim için önce suni sancı denemeye karar verdik.. saat 11 de sancı verilmeye başlandı, 12 ye kadar hiçbir şey hissetmedim.. sonrasında sancı başladı.. 1 gibi açılma 4 cm oldu, epidural takıldı ama işe yaramadı maalesef 😕 3 buçukta açılmam tamamlandı ve doğumhaneye alındım.. sağlıkla kavuştum bebeğime ama ertesi gün küvöze girmesi gerekti, enfeksiyon vardı kanında 😔 6 günlük küvöz sürecinin ardından evimize geldi miniğim ☺️Şimdi 50 günlük😍 Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙈 lütfen lütfen özellikle de idrar yolu enfeksiyonunuz varsa ihmal etmeyin anneler.. herkese hayırlı doğumlar diliyorum.. sağlıkla kavuşun bebeklerinize ☺️