Bende dün yaptım tok karınla yaptılar 50 ml im içecek verdiler tok olduğumu söyledim doktora 100 ml istemediği için bir şey olmaz dedi 100 ml ler aç karınla yapılıyor ailenizde şeker hastası varsa yaptırın bende annem şeker hastası o yüzden yaptırdım onun dışında gerek yok yaptırmaya