Nilayy20 Kızlar ,akşam üstü halsiz bitkin çok yorgun hisediyorum tansiyonum da iyi ,bu durumu yaşayan var mı
Nilayse Hamilelikte çok normal ama yine de doktorunuza danışmanız iyi olacaktır. Bende 16 haftalık hamileyim sürekli halsizim ve uykum oluyor.