-Uzunlukek 9 haftalık olduk ne yesem içsem sürekli geğirme halindeyim şişkinlik yapıyor , bazen kusmaya sebep oluyor. zorluyor öğürmek . Var mı aynı durumda olan yada geçirip atlatan neler yaptınız iyi geldi ?🥹😁
Tugce3441 -Uzunlukek 34+5 halen gegırmem devam edıyor istemsiz çıkıyor gegirmezsem kusacak gibi oluyorum mıgdem yanıyor rennıe kullanıyorum