GsAnne meral çanaz veya nadire Sevda idil e randevu almıştım ama en son meral yerine erkek bir doktor baktı nedense. Ama iyi baktı. Şimdi Haluk seyrekbasan dan aldım. Biraz da bu hastanede devam etme sebebim doktorlarınnn iyi olması, kayıtlı takibim olması. Doğuma gitsem biri olmasa biri mutlaka bakar inş. Her ay gitmeye calısıcam inş zaten 7.aya giriyoruz 🫢