Tubiiiiif valla gazim olsun nabzim yukseliyor kolumdaki saatden takip ediyorum hic panik yapmayin tansiyon super🙏 yuruken nabzim 158 e kdr cikiyodu doktor gunde 3 defa 1 hafta boyunca not aldirdi normale dondum takip edin bence sakinxe doktorla da bilgi olarak paylasin bence🙏