eliz3 Kızlar hap yutamıyorum kan ilacı içmem lazım içemiyorum. Kan iğnesi veya başka şekilde kan takviyesi kullanan varmii
Byza-clk eliz3 bnde yutamiyorum kan ilacını kapsül olarak verdi içini kaşığa döküp öyle iciyorum malesef
Ece__ eliz3 ben de hap yutamıyorum, tamamen psikolojik sanırım. Doktorumun kan için verdiği ilaç kapsüldü, kapsülü açıp içindeki tozu içiyordum ben. Hamilelik boyunca da kansızlık sorunum olmadı, demek ki öyle de işe yarıyormuş onu anladım 😂
durumom2022 Bende yutamıyorun ya en zorlandığım şey bu yaşımda öğrenmeye çalışıyorum 😅Kan ilacı ferrum kullanıyorum ben sıvı o belki söylersem sana da verir ondan
Pcoslubiranne eliz3 annem.de hap yutamiyor.Once agzina su dolduruyor sonra ilaci suyun icine atiyor agzine degdirmeden de yutuyor.
hulyadem-01 eliz3 bende hayatta yutamıyorum geçen boğazımda kaldı allaha kavuşuyodum 😒 içemedim o yüzden hiçbişey pekmez filan yiyorum napayım
Ece__ eliz3 sormadım hep öyle kullandım, doğumdan sonra da o şekilde kullandım 2 ay daha. Ne zaman kan tahlili yaptırdıysam demirim hep yüksek çıktı. Demek ki faydası oldu diye düşünüp sormadım hiç 😂