Soruyorumm Şampuan mustela almıştım ama maalesef ben beğenemedim bebeğimin saçını aşırı yağlandırdı gibi oldu konak yaptı bitiremedim bile başka marka aldım onuda sevmedim şuan dalin kullanıyoruz gayet memnunum. Krem de mustela ve bephantol almıştım günlük onları kullanıyorum pişik olduğunda da sudocrem 👍🏻