Hanımlar 38+2 haftalık gebeyim ve bebiş 3500 gram doktorum haftaya tatile çıkıyormuş salı günü gel suni verelim dedi salı tam 39 haftalık oluyorum bebiş haftada ortalama 250 gr alıyor 40 tan sonra 4 kilo Olursa sezeryan yaparız dedi doktor sizce suni sancı ile 39 haftalık iken doğum yapayım mı akışına mı bırakayım suni sancı nasıl birşey ? Geçen haftadan beri 2 cm açıklığım var bebiş doğum pozisyonunu almış rahim yukarıda imiş salıya kadar suni sancı olmadan nasıl doğurabilirim :) ne yapayım doğumu tetikleyici? Çok uzattım kusura bakmayın