Htc58 Nstyi bana da çekmişlerdi. Çağlar hoca telefondan sancısı gelir süreç başlarsa normal dogursun yoksa sabaha sezeryana alırım ben demişti. Benim normal doğum için engelim yoktu ama sonuçta sezeryan diye konuşmuştuk. Asistanlara özellikle fitigim var doktor uygun görmedi diye diretin. Yani garip bir şekilde hasta öyküsü yokmuş dan diye gelinmiş gibi bir hal olabiliyor o an.