Selim_Alparslan Kızlar 2 gündür gribim . İştahım kapandı zar zor bir şeyler yiyorum . Ama eskisi gibi yiyesim yok . 1 kase yoğurt ıhlamur limon tüketiyorum 2 gündür birde kahvaltıdan sonra Decavit kullanıyorum . Sizce bebeğim yeterli besleniyor mudur ?
Aysun2834 Selim_Alparslan cnm kaç haftalıksın ? Gripken insanın iştahı kesiliyor ama en azından çorba yoğurt ayran tüketmeye çalış
Harunnisa Selim_Alparslan bebeklerimiz zaten bizim depoladiklarimizdan faydalaniyorlarmis boyle durumlarda ama yinede ozellikle bebege yarayan seyler yemeye calis
Busrasahin7714 Selim_Alparslan ben o haftalarda hastanede serumla besleniyordum. Agzima aylarca corba bile koyamadim. Oglum 3.550 kg 55 cm dogdu cokta saglikliydi merak etme o senin vucudundan ihtiyaci olan her seyi cekiyor. Ama gecmis olsun insallah bir an once iyilesirsin.
Kumral60 Busrasahin7714 canim ya bende birsey sorayim 18 haftaligim kizim olcak hala kusuyorum 2 ogun zorla yiyorum bende bebegim besleniyormu diye endise ediyrm haftasonu gidicem doktora bakalim sen de de bu kadar uzun mu surmustu.
Busrasahin7714 Kumral60 16. Haftada hafiflemeye basladi 20. Haftada gecti tamamen. Ama herkesin bunyesi farkli biliyorsun. Insallah seninki de bir an once gecer. Gectiginde zaten o kadar cabuk unutuyorsun ki o gunleri.