Zehra0407 Kızlar selam. 11+2 bugün ishal oldum. Yani biraz sulu gibi. İlk hamileligim. Hamilelikte ishal olan oldu mu ne yapmam gerekiyor 2 tane muz yedim.
Zzeytinn Kaynamış patates tüketin her gün şeftali cappy için . Ben bu şekilde atlattım bir hafta sürdü çok halsiz bırakıyor. Bol du için geçmiş olsun🥲
Tubiiiiif Geçmiş olsun sabahtan beri su gibi isalim halsizlik baş agrısı eklendi üstüne reflor probiyetik vermişti doktor onu içiyorum inşallah geçer dermansız kalıyor insan
Zehra0407 Çok teşekkürler kızlar dediklerinizi deneyeceğim. Hamilelikte olabiliyor ama dime. Kötü bir sey değil. Evet bugünden beri çok halsizim kafamı kaldıramadım
Tubiiiiif Zehra0407 bende aynı durumdayım canım mideme kraplar mahvetti zaten şekerli su iç ılık sanki biraz olsa iyi geliyor