Kızlar iki üç gündür rahmimde inanılmaz baskı hissi ve çekilmez bi ağrı var kemiklerde 35 haftalığım yürümek öyle zor ki ve sabahtan bu yana belime bıçak saplanır sancısı giriyor oturup kalkarken uzanırken çok zorlanıyorum gerçekten iyi hissetmiyorum sizlerde durum nasıl bu ağrılar tehlikeli mi doktora mı gideyim???