Mysaa Aynurtguleryuz ben gitmedim ama giden bi arkadaşım vardı memnun kalmamış kontrol suresinden sonra çağırıyor illa Muayne ücreti almak için dedi birde belli bir haftaya kadar kalp atışı dinletmemiş eşinide almıyormuş sanırım içeri öyle bırakmıştı sonra doktoru
Mysaa Aynurtguleryuz saygıda Ebru var mecbur ona gidiyorum o da sezaryan yanlısı bi doktormuş sanırım Pelin hoca içim sert diyolar birde Nihan var galiba o da fena değil eğer öğrenmek istersen 😊
Mysaa Aynurtguleryuz saygı hastanesi 275 tl Muayne 4.500 zorunlu sezaryan canım normal doğum bilmiyorum ama arayınca söyluyolar
Aynurtguleryuz Mysaa genel olarak o hastane icin doktorlari sezeryan diyorlar.onun icin orda dogumdan vazgectim.
Mysaa betulaltn75 ben mecbur sezaryan olacağım için birde bu cevrede başka düzgün yakın hastane yok o nedenle oraya gidiyorum . Ama şansım olsa terch etmem acıkcası dogru yani
handemie Ben ersoya gidiyorum bedia hanımın takipli hastasiyim gayet iyi detaylıca konuşkan bi insan siz sormadan herşeyi söylüyor iyi bi doktor hata yarında randevum var gideceğim doğumu bile imkanım el verse onun yanında yapmak isterim