Humannrle Kızlar hormon teslerim temjz çıktı kistim dahi yok doktorum bugün bana femara başladı. Kullananlar yan etki olarak neler yaşadınız anlatır mısınız. Bide ilk denemede hamile kalan var mı
Yusufayazin__annesi Humannrle bwn kullandim ilk denemede 1 dusuk 2 denememde hamile kaldm suan oglum 31 aylik sadece femara kullandim igne vs kullanmadim
Tutiliko Ben ilk defa geçen ay kullandım. Adetim gecikti 4 gün. Başka bir yan etkisi olmadı .Gebelik oluşmadi bende. Ama ilk kullanımda hamile kalan çok kişi okudum burada. İnşallah sende ilk aydan hamile kalırsın.
Humannrle Tutiliko ilaç kullandıktan sonra gel catlatma iğnesi yapacam dedi size de öyle birşey yaptılar mi
busraokutan Tutiliko kuzum adet gecikmesine sebep olabiliyor mu çatlatma iğnesi? O zaman umitlendirir insanı ama sonradan da morali bozar
busraokutan Humannrle çatlatma iğnesi ne işe yarıyor canım? Ben de letu kullandım ilk ay gebelik olmadı. Bu kullansiimin ikinci ayı. Çatlatma iğnesini çok duydum doktora olmalı mıyım diye sorduğumda istersen ol demişti bana bırakmıştı ben de oldum ama net olarak olayı bilmiyorum
Tutiliko Humannrle doktorum çatlama konusunda sıkıntım olmadığını söyleyerek önermedi çatlama iğnesini
Humannrle busraokutan sanırım tedaviyi hızlandırıyor çünkü tutma ihtimali daha yüksek gününü ayarlama acısından
Melekipek busraokutan iğneden sonra 36 ila 48 saat içinde yumurta çatlamış oluyor doktorun sana ilişki saati veriyor gebelik ihtimali yükseliyor canım ayrıca iğneyi de nezaman yapacağını söylüyor yumurtanın büyüklüğüne göre
Nurten2610 Humannrle evet ikinci kez kullanıyorum ilkinde de hamile kaldım ama bazı sebeplerden kaybettim şimdi tekrar kullandım tekrar hamileyim çok şükür iki seferde tuttu
Nurten2610 Humannrle Allah razı olsun canım rabbim size de tüm isteyenlere de bu mutluluğu bu heyecanı yaşatsın inşallah
Humannrle Yusufayazin__annesi artık herşeyden korkar oldum sanki ilk anne olacakmışım gibi heyecanlı ve sabirsizim