TubaYilmazAtasoy ben ahmet hocaya gidiyorum iki kuzenimde ona doğum yaptırdı. İkiside çok memnun kaldı. İlgili ve çok iyi bi doktor. Pozitif düşünceli bi insan. Yoğun bakım yok diye başka bi hastane tercih ettim ama şuan 32 haftam ve yine son kararım ahmet hoca. Kendimi güvenle emanet edebileceğim birisi. En önemlisi hastasının ne istediğini dinleyen önem veren ve ona göre hareket eden bi doktor.