Hayattumutt Merhaba 16. Haftadayım,kanamam ve düşük riskim var,buğün gittiğim doktor bebeğinin kordonunda tek arteri var dedi,bende merak ediyorum böyle birşeyle karşılaştınız mı?ne gibi önlemler aldınız,hamileliğiniz veya doğum sonrası nasıl geçti?