bsnrd Kızlar merhaba kizm 5ay 21gunluk bu zamana kadar yoktu ve ben hata olduğunu düşünüyorum ama tekrr doktra gidcgz.bugun muayenede doktor kalbinda üfurum duydu ve kardiyoloji yolladi.randevu bulup gdcgz.basinza geldi mi üfurum ckti mi szde de.neler yapiliyo ve geçiyor mu.bu zamana kdr yoktu.uc farklı doktr kontrl etmsti daha önce yoktu
Yesim bsnrd büyütülecek bişey yok sakin ol önce canım. Bizde de vardı 6.ayında kapandı o kadar büyüktü ki ilaç bile kullandık
Feyza-nur bsnrd bu zaten illa doğduğunda olan birsey değil ki kalp odacıkları zamanla kapanıyormuş bizim üçüncü ayda cıkmıstı 6 da kapandı 1 yasına kadar kapanıyormuş genelde
Cansuadaa bsnrd benimde kızım o aylardayken doktor öyle demişti kardiyoloji ye goturmustuk öyle bişey yok demişti. İnşallah sizde de yoktur🙏
181019 bsnrd merhaba gecen pazartesi bende dogum yaptım bu süre zarfında sarılık oldu bebegım devamlı hastaneye Gıttık geldık o süre zarfında dr bir kere uyurken yakaladı ve dinledi kalpte üfürüm var dedi ⅙ oranında kardiyolojiye yolladı. Ve gittik kardiyoloji dr hem dinledi hem ultrasonla baktı kalpde yarım cm delik var dedi 6 ay sonra gelin bida bakalım dedi. Bu süre zarfında morarma beslenme sorunu ve nefes problemi olursa 6 ayı beklemeden geri gelin dedi onun dışında hayatini etkı edecek hiç bir sorun yok dedi. Ve bir çok kişiye ve 3 dr a sordum Yenı dogan bebeklerdd kalpte delik olup sonra kapanır mıs buna üfürüm diyorlarmış işte. Sizede çok gecmıs olsun inşallah. Zamanla kapanır sizinde bebegınız ufak daha allahım onları korusun.
Feyza-nur bsnrd teşekkür ederim iyi bir cocuk kardiyolojisi bulup ekg ve eko cektirin içiniz rahat etsin
Adacan Bildiğim kadariyla oranı onmli benim bebeğim de 6/1 di doğduğunda kendiliğinden geçer dedi doktor çok şükür gecti
Deletedmom987 Benim kızım da bugün 14 günlük oldu, doğduğunda üfürüm duyuldu kalpte, çocuk kardiyolojisine götürdük 3 mm büyüklüğünde olduğunu zamanla kapandığını kapanmasa bile bi sorun teşkil etmeyecegini söyledi. Önemli olan deligin büyüklüğü ve büyümemesi
bsnrd Deletedmom987 181019 Havvack az da olsa icm rahatladı ya ins hepsi düzelir 🙏en kısa zaman da randevu bulup gidecgm.anne olmak çok zor her an korku oluyor icmizde..
Havvack bsnrd benim kizimdada 6. Ayda anlasildi. 2 yasina kadar 6 ayda bir kontrole gittik hep. Delik buyumedi ama kapanmadida. Hala yilda 1 kez kontrole gidiyoruz. Doktorlar kapanabilirde diyo ama kapnmassa okula baslamadan kucuk bir operasyonla kapatilacagini soyluyor. Oncelikle korkma gelisimini buyumesini vs etkilemiyo. Bende cok takmistim acaba etkileyecekmi diye ama oyle bisey olmadi. İlac vs de kullanmadik biz. Sadece duzenli takiplerini yaptiracaksiniz.
NehirCeylan123 bsnrd bizde 1bucuk ayligiz bizede var dendi ama çoğu kapanmış geçen hafta kontrolü vardı zaman içersinde kapanıyor dedi doktorumuz
2bebe1gebe bsnrd 37+2 hamileyim şuan 1 ay önce görüldü bizdede doktor çoğunlukla kapanıyor doğum esnasında dedi ama bilemiyorum yengemin kız kardeşinin kızındada doğduktan sonra çıkmışto 2 yaşına kadar düzenli konrtollere gitti ilaç kullanmadı diye biliyorum ve tam 2 yaşına yakın kapanmıştı