brltnyy 1 ay önce kanamam oldu ve hastaneye yatışım yapıldı ogünden sonra bende riskli gruba dahil oldum doğuma kadar istirahat dedi doktorum , bende senin gibiyim canım yatıyorum devamlı evdeyim uzun süre ayakta kalmıyorum , iş yapmıyorum felan bebişlerimiz iyi olsunda napalım bu günler de geçici 🙏🏻 Oğluşumu bi kucağıma alayım bizi kimse tutamaz 😂