Op.Dr.Emre Merter Mart takipliyim kızlar normal doğum istiyorum şimdilik herşey yolunda gidiyor 31+5 olduk . Doğum ücretleri 6.500 den 8.500 e yükselince acaba devlette mi doğum yapsam diyorum ama çok kararsızım Bandırma devlette doğum yapıp memnun kalan var mı aranızda acaba