Mucizemutlusu Kızlar kanz s go Model bebek arabası aldım. Ana kucağı kısmı tam yatık değil. Yenidoğan iÇin sorun olur mu sizce. Bana fazla oturur model gibi geldi de. Sizlerde mi ürünler nasıl veya nasıl olmalı?
Yesim Mucizemutlusu ben baktım da simdi dediğiniz modele gayet normal ayarlayabiliyorsunuz da bence güzel pusetler hep öyle zaten
Mucizemutlusu tazebiranne_hg04 ana kucağı kısmında ekstra dolgulu kumaş ve iç ped var. Bel desteği dediğin budur umarım
Mucizemutlusu Yesim öyle mi? Kargodan yeni geldi öyle biraz oturur gibi görünce kuşkuya düştüm. Teşekkür ederim 🙏🏽