Merhaba hanımlar bebeğim 5,5 aylik 2 gündür 38 i geçmeyen ateşi vardı dün gece itibariyle normale döndü ateşi ama bu günde aşırı huysuz agliyo uyuyamiyo uyusa bile 10-15 dakika çoğunlukla agliyo hasta olduğunu düşünmüyorum başka bir belirtisi yok öksürük burun akıntısı felan dış çıkarıyor olabilir mi acaba damaklarina da baktım ama ne bir şişlik ne bir kızarıklık hiç bişi yok aklıma da başka bir şey gelmiyor açıkçası hiç böyle olmamıştı lütfen tecrübeli anneler fikirleriniz neler acaba çok yoruldum 🤦🏻♀️