Merhaba anneler 11+3 ‘de kontrole gittiğimizde hiç tahmin etmediğimiz birşey oldu.Doktor cinsiyetini söylim mi dedi, biz şok😁 kız dedi ama daha erken diye de ekledi .kimseye söylemeyin şuan dedi.acaba erkeğe dönüş olur mu?çok erken değil mi bu haftada cinsiyet tahmini ?