Kızlar 34 haftalığım. Arkadaşlarım sürekli git senin haftandaki çoğu kişiyi nst ye bağlamışlar diyorlar. Sancım felan yok. Durduk yere doktor gel bi nst yapalım mı diyor ? Kontrole 36. Haftamda gitmeyi düşünüyorum. 36 haftalıkken sokar mı nst ye?
— ne nstymiş arkadaş 🤣 kurduğum her cümlede kullandım kusuruma bakmayın ilk gebelik ve arkadaşlarımın ısrarı bunalttı beni.