35 haftaya girdim kızlar benim erken doğum riskim var ilaç da kullanıyorum ancak k.rengi leke geliyor ara ara bazen kasılmalar da oluyor çok bekleyecek gibi durmuyor bebek, ilk çocuğum 39 da gelmişti kendi kendine bu daha aceleci çıktı. Erken haftalarda normal doğum yapilamiyormuş sanırım 35 erken mi sayılıyor normal yapamaz mıyım acaba öncelikle sağlıkla vaktinde gelmesini isterim doğum seklinden önce ama merak da ediyorum