Arkadaşlar 19 Haftalığım ilk başta çok bir şey hissetmiyordum bağırsak sanıyordum sonra 2-2-3 gün boyunca çok yoğun bir şekilde pıtpıt hissetmiştim ama sanki dünden beri çok yapmıyor ya da hiç hissetmiyorum anlayamadım normal mi sizce bu korkmalı mıyım Çok arada böyle hafif bir şeyler oluyor ya da ben mi psikolojikmen öyle düşünüyorum şu anda bilmiyorum