Ben ilk 22 Temmuz da özel hastanede 6+3 te duydum kalp atışını ancak dün devlet hastanesinde muayene olurken doktoruma kalp atışlarını duyabilirmiyim dediğimde bebeğe ısı gönderdiği için pek tavsiye etmiyorum ben ancak 2 saniye açabilirim dedi. Aslında kalp atışı elbetteki önemli ama erken zamanlarda duymak pek yararlı değil sanırım. Yanlış bilgi vermek asla istemem. Allah bağışlasın bebeğinizi.❣️