Buseeeeeeeee Elf94samur bende 34. bugün gittim 2820 doktor gayet iyi dedi sanırım benim.bebis biraz tombik🥰
Muya Buseeeeeeeee bende aynı şekilde 2800 fln çıktı göbüslu olucak dedi dün doktorum 34 haftam ama iki hafta öne geçmiş normalde bir haftaydi 🥰🤩🤩
Sgulsah_61 Biz şuan 33+6 yız geçen hafta kontrolümüz vardı 1903 gr gibi bir şeydi. Ama tabi bir hafta geçti 2 küsür olmuştur herhalde şimdi 🤗
Elf94samur @Buseeeeeeeee valla benımkıde tombık olurmu bılmıyorum sıze doktor dedımı sukadar dogabılır dıye
Buseeeeeeeee Muya yaa ne güzel maşallah sabırsızlikla bekliyorum dogmasini ilk hamileligim sanırım 37 38 den sonra dogar