Kızlar ben ilk gebeliğimde de kullanmıştım ama böyle ağır gelmemişti şimdi ikiz gebe olduğumdan mı bünyem mi zayıfladı bilmiyorum 7. Haftada yoğun kanama sonucu verdi doktorum kanama bitene kadar hap olarak dedi içtim ama direk bilinç kapalı uyku yaptı 3gün sonrasında kanamam bitti doktor kontrolünde fitil olarak devam edebilirsin dedi ama bu sefer midemi fena yapıyor başımı kaldıramıyorum sabah ve gece yatarken kullanıyorum. Sizde de var mı bu durum 9. Haftayız pazartesi tekrar kontrolüm var ama korkuyorum acaba dokunuyor mu bana diye..