Bende 24 de onu hissettim canım sanki rahimden çıkacak gibi baskı hissettim aşağıda hep. O ara odasını boyamıştı eşim bende onun yanında takıldım oturdum filan biraz yordum sanırım kendimi eğilmiştim birazda. Şimdi 26+4 üz hiç o his kalmadı. Uzattım ayaklarımı tepeye dinlendim hep. Şimdi de bebişim ayaklarını göğüs altımda hissediyorum akşamları ☺️ Yorulduysanız dinlenin mutlaka