Gogus agrisi dediginiz fazla sut birikmesinden kaynakli mastit sanırım..bunun için gogsunuzu iyice bosaltmaniz , emzirmeiz lazim..gereksiz sağım yapmamaniz lazim..ilk zamanlar sut fazla uretildigi için birikme oluyor sonrada gogus kizarip sitma ve ates yaptiriyor..benim ilk bebegimde olmustu sagma makinesi almamistim ama gece cok birikince nobetci eczaneden alip sagmistik