Bugün ilk çatı muayenemi oldum kendimi çok kastım ve acı duydum ardından leke geldi doktorum lekenin normal olduğunu söyledi çatı darlığına dair kesin konuşmadı haftaya tekrar yapacak. Kendini böyle kasarsan olmaz rahat ol dedi ama benim baya gözüm korktu panik oldum:(
Çatı Muayenesinde zorlananlar normal doğum yapabildiniz mi?