nurnur13 Kızlar 36+6 olduk ama bu zamana kadar yalancı sancı felan olmadı yada ben mi anlamıyorum hissetmiyorum bilmiyorum 🤷♀️ Normal mi böyle olması
tazebiranne_hg04 nurnur13 bende oluyor yalancı sancılar 35. Haftadayım nstde çıkıyor çoook az şuan da var mesela kimisi sancı olsa da hissetmiyor canım
Benherseydenoncebiranneyim Tospikannesiiiii ayy sancı olmadan nasıl doğurdunuz? Ne şikayetiyle gittiniz hastaneye?
Tospikannesiiiii Benherseydenoncebiranneyim 40 ı doldurmuştum bir gece tuvaletim var diye uyandım tuvaletim yaptım rahatlamadım o his hala vardı eşime dedim Bi gariplik var gidelim gittim ki 4 cm açıklık hop yatış yarım saatte olmuş 8 cm ebe suyumu patlattı falan derken dogurdum çok güzeldi