afrAybars Miraygvrcn ben oğlumda kullandım çok memnundum canım kızımda da kullancam inşallah 🤲 içinde şırıngası vardı onunla veriyodum ama ne kadar verdiğimi hatırlamıyorum doktoruma danışmıştım sende öyle yap istersen
Miraygvrcn afrAybars bende iki damla denedim ama şimdi bunu denicem çok gaz sancımız yok aslımda ama ara ara oluyor ya
afrAybars Miraygvrcn 2 damla az sanki canım dediğim gibi ben şırıngayla veriyodum ama doktorunuz daha iyisini bilir
Elus Yesim oo maşallah 😁 bizde sanırım karın ağrısı yaptı bende yarım şişe kullandım ama devam edemedim normal gaz ağrısından daha ağrılı kıvranmaya başladı😔