Seherselim Merhabalar kaçıncı haftadan itibaren yağ kullanmaya başladınız sevgili anneler? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 😊
kelebek03-6 Seherselim hindistan cevizi yağı kullanıyorum 20.haftalarda başladım sanırım daha erken de başlayabilirsiniz
EsraPpp Karnım belirmeye başladığından beri kuşlanmıştom ilk gebeliğimde.lierac doğl zeytinyağı dönüşümlü olarak hiç çatlamadım.şimdi de 30. Haftadayım kantaron yağı bebek yağı kullanıyorum
Eylul10 İkiz gebelik olduğu için ben 8. Haftada başladım iki üç günde bir nemlendirdim aklıma geldikçe yani. 12. Haftada baktım karnım büyüyor her gün sürmeye başladım.