Gulays Dogumunuz nasıl başladı ? 3 gün evvel nişanim geldi 20 dk dur sancım var dogumunuz nasıl başladı dr.um yakında değil çok erkenden gitmek istemiyorum
Ozlemdolugan Gulays sancılar sıklaşınca gidin bence erken gidince bu sefer hastanede çok beklemiş olacaksınız benim öyle oldu ilk gebeligimdi onun paniğiyle hemen gitmiştim 2 cm açıklıgım varmıs hastanedekiler keşke evde biraz daha bekleseydin dediler 12 saat sonra doğurdum 😀
Mysaa Gulays biraz squat yapın otur kalk hareketleri ve yuruyus yapın açılmanın kolay olması için sancınızda takip edin 5 dk düşünce ya da o dakikalara yakın olunca gidin hastaneye . Ama çok da beklemeyin evde cnku bebeğinde kontrol ederler kalp atışı nabzı vs önemli seyler bunlar canım
Feyza-nur Gulays sancılarım 5 dk düşene kadar gitmedim hastaneye gittiğimde 4 cm acıjlıgım vardı 4 saat evde sancı çektim
Serap-Yigit Suyum geldi duş aldım hastaneye gittiğimde 5 cm açıklık vardı. Direkt suni sancı verildi. Doktor hiç bekleme hemen gel dedi aradığımda yoksa evde biraz daha dururdum. Şimdi yine hamileyim bakalım nasıl olacak