Kızlar bugün 12 gün oldu doğum yapalı göğsüm oldukça süt dolu ama ucu yok ve bebek doğduğundan beri göğüs ucu kullanıyorum kaptıysam tutmadı göğsümün ucunu çok zorladık ama tutamıyor sizde de bu durumu yaşayan varmı varsa nasıl kurtuldunuz göğüs ucundan Bilgi verirmisiniz teşekkür ederm❤️🤍