Crnn_1 Benim göğüslerim çok büyüktü ameliyat oldum 2 senede yine eski haline gelecek nerdeyse şimdi hamileyim süt dolunca ne yapıcam çok merak ediyorum psikolojik olarak şimdiden çöktüm koku da yapıyor birleşik olduğu için
Mavidunyamm Crnn_1 nasıl yani ne kadar büyük ki. Benimki de büyük 100 beden takiyorum birleşik ama koku yapmiyor 😇
izobellaaa-_- Crnn_1 benim de çok küçüktü hamilelik harbiden çok büyütüyor benim büyük dediğim büyük hali 80 anca önceden dümdüz dü😀
Canpolat Crnn_1 Benimde büyüktü büyüdü ama koku yapmıyor günde 4 kez duşa giriyorum her seferinde başımı yıkamasam da mutlaka vücuduma su vuruyorum .Koku olmuyor 🙂Südyenle dolaşmayın evin içinde birleşmesin ortası kokmaz 🙂
Eylul10 izobellaaa-_- sana bana yaradı o zaman bu hamilelik bende push up 75 takardım şimdi desteksiz 80 takınca seviniyorum valla 😂 emzirmeden sonra sönerse de gidip silikon yaptıracağım 😂
izobellaaa-_- Crnn_1 valla önceden 75 dolgulu takamıyordım içinde kayıp oluyordu düşün şimdi desteksiz 80 takıyorum daha da 30 +2 haftalığım
izobellaaa-_- Eylul10 evet böyle kalmasını çok isterim canım hahhah güzel oldu dikildi birşete benzedi 😂😂😂😂
Eylul10 Aslihanfs ya süpersin 😂 ben geç kaldım ama olsun kesin yaptıracam insana güven veriyor büyük meme 80 beden bile yüzümü güldürdü valla
Saraselo63 Aslihanfs süreci anlatır mısın canım zor mu bende silikon yaptırmak istiyorum ama ölçüleri nasıl oluyor tedavisi falan sonrası
Aslihanfs Eylul10 kız durdugun kabahat, 10 yıldır kullanıyorum bir cocuk emzirdim ikinci bebeğim yolda o konuda da aklına bişi takılmasın 🥰
Sahranr izobellaaa-_- ya benim de 75 di desteksiz 80 oldu ama doğumdan sonra inermi ya inşallah inmez çok üzülürüm 🤦😐
HurremSultan Aslihanfs ben sütten kesince yaptiricam. Zaten 20 yaşındayım. 22 23 yaşında yaptırırım hxsjx kocama dedim istersen kredi çek yaptiricam 😅😎
izobellaaa-_- Sahranr iniyormuş kuzum beyse hemen ikiye başlarım dermişimmmm yine de biraz büyük kalır gibime geliyor 😂
Elisam123 Crnn_1 Allah yardımcın olsun canım şu sıcaklarda hele çok zor. Benimkiler minnacıktı çok üzülüyordum ilk gebelikten sonra iyi oldu şimdi 3. Gebelik sanki daha da büyüdü gibi her gebelikte büyüyor ve ben de zorlanmaya başladım
Sahranr izobellaaa-_- inmesin🤣😂 eşim böyle daha iyi diyor diğer türlü dümdüzdu 😂🤣🤣😂 sırf eşim için inmesini istemiyorum