Bebegim_78_78 gayet rahat ol kendini en iyi hissedeceğin şekilde git ve bol bol gülümse bebeğini göreceğine odaklan sadece her şey yolunda gider inşallah sezeryan çok rahat sürekli ağrı kesici yapılıyor ben epidural oldum çok rahattı ilk gazının çıkması önemli onda da hastane hoşaf vermişti bana hastane vermiyorsa yanında götürebilirsin onun dışında bol bol yürüyüş yap en iyi gelecek şey seni bu konuda yönlendirirler..