Cekikveannesii Merhabalar, bugün çatı muayenesi oldum. Doktorum çatımın uygun olduğunu söyledi ancak 36+5′teyiz bebek 3200 gr 10 gün önde. Gelişimi takip edeceğiz iri olursa normal olmaz dedi. Benimle aynı şeyi yaşayan var mı? Sezeryana yakındım ama çatım uygun olduğu için açıkcası normale daha yaklaştım şimdi sezeryandan daha korkar oldum. Duygularım karmakarışık. :(
Nurmetozz Cekikveannesii benimde hep önde ilerledi iri bebek dedi. 36+1 de 3850 gr olmuş. 2 ağustosta sezeryan olucam 37+1 de inşallah
092022anne Cekikveannesii Burada doğumda bebeklerin 400 grama yakın eksik doğduğu ve keşke normal yapsaydım dediğini çok duydum bazen ölçümler de hatalı olabiliyor
092022anne Cekikveannesii Benimde şu an 3.400 gram henüz sancım yok 38. Haftadayım 4 kiloyu bulacak galiba ama deneyeceğim normal doğumu
kahvesever__ Cekikveannesii ben 37+2 de doğum yaptım 3.200 dü zorla normal doğum olduğum oğlumun kafası büyükmüş çıkarırken zorlandılar çekerek çıkardılar resmen oğlumun kafası şuan yamuk o yüzden doktorunuz ne diyorsa onu yapın
nbhtcni 092022anne benşm bebişim de tam olarak bu durumda. Suni falan verseler bilmiyorum sezeryan istemiyorum ama kendisinin gelmesini beklersem normal yapamam
Kelebekk-0307 kahvesever__ 3200 normal bir kilo aslında çatiniz mi dardi acaba benim kızım da 3200 doğdu normal doğum oldu
kahvesever__ Kelebekk-0307 çatım darmıydı bilmiyorum 🤷🏻♀️ söylemediler ben yurt dışında yaşıyorum burda sezaryen yapmıyolar maalesef sadece bebeğin kafası büyük olduğunu söylediler onu da doğum yaptıktan sonra öğrendim
Mirayinannesii Cekikveannesii korkmayın lütfen. Bana da 3700-3800 demişlerdi 3350 normal dogum yaptım.. sağlıkla gelsin insallah 🌸
Deletedmom52620 Cekikveannesii benim kızımda 3330 gram normal doğumla doğdu. Ölçümlerde eksik çıkabiliyor bizimde 3.500 filan demişlerdi birdahaki detaylı da 3300 çıktı
Aslihanfs 3,990 gr ile normal doğum yaptım kafası da iri bi bebekti. 2 dikişim oldu ve hç pişman olmadım. Ultrasonda ölçülen kilolarda 500 grama kadar şaşma olabilir normal doğum gerçekten mucize, rabbim yardımcınız olsun. 🥰
nbhtcni Aslihanfs peki bişey dicem benim bebişim de 37+5 3450 gr 4 ü geçerse normal yapmam dedi ve geçecek gibide. Rahim sarkması falan yaşanıyor diyolar iri bebeklerde öyle mi, yaşadınız mı siz
Aslihanfs Cekikveannesii kendinize inanın zaten süreç kendini yönetiyor. Zihninizi serbest bırakın bu çok normal bi durum her beden bunu yapabilecek şekilde yaratılmış. Doktorunuz da hayati bi risk görmüyorsa denemeye değer 🥰🥰
Pyrz_07 Cekikveannesii iri bebek dediklerine bakmayın 3700 dediği bebek 3450 doğdu ultrasonda yanılma oluyor çatınız uygunsa kendiniz hangisini istiyorsanız onu bekleyin ben normal yapamazdım bildiğim için sezeryan oldum ama pişman değilim
Aslihanfs nbhtcni hiç bir sıkıntım olmadı 41+ larda doğurdum cok şükür tabi içerde cok kalınca cok büüyüdü sanırım bebiş 😂